23 Mart 2015 Pazartesi

Pastel cover stick 04

Bahar geldi hoş geldi :) Havalar ısınıp güneş pırıl pırıl parıldadığına göre daha aydınlık makyajlar yapıp kusurlarımızı güzelce örtmenin zamanı geldi demektir. öyleyse bugün sizlere Pastel Cover stick 4 numarayı tanıtmanın vakti geldi demektir :)



Ben ürünün kapatıcılığını sevsem de sanırım fazlaca eksi yönlere sahip olduğu için bir daha almayacağım.

Stick şeklinde olduğu için ürünü gözaltı morluklarıma sürüyorum ve parmaklarımla tampon hareketler yaparak yediriyorum. Ellerinizi kirletmek istemiyorsanız sünger ya da fırça da kullanabilirsiniz ama ben parmaklarımla yedirdiğimde daha iyi bir sonuç aldığımı düşünüyorum.

En sevmediğim özelliği ürünün çizgilerime doluyor olması! Uyguladıktan sonra pudra ile sabitliyor olmama rağmen ne yazık ki saat geçtikçe tüm çizgilerime doluyor ve sürekli düzeltme ihtiyacı hissediyorum.

Ayrıca yağlı bir ürün olduğu için yaz ayları için pek kullanışlı olduğunu düşünmüyorum.Ben ne kadar böyle kötü yanlarını saymış olsam da şu an dibini görmüş bulunmaktayım:)

Siz benim çizgim yok diyorsanız çok sıcaklarda kullanmam diyorsanız ve uygun fiyatlı olsun diyorsanız tabii ki severek kullanabilirsiniz :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder