27 Aralık 2014 Cumartesi

Clarins Ombre Fondante Yeux

Selam kızlaaaar! nasılsınız iyi misiniz merak içersindeyim :) Evde herkes hasta ve tek sağlam kişi olarak onlara bakma zorunluluğu maalesef benim üzerimde.Bir de finallerim başlayacak onun stresini yaşıyorum. Anlaşıldığı gibi zor bir hafta olacak benim için. Neyse sağlık sıhhat yerinde olsun gerisi bir şekilde halledilir :)



Bugün sizlere uzun süredir elimde olan Clarins'in krem farlarını tanıtmak istedim. Clarins Ombre Fondante Yeux ismi ile geçiyor benim elimdeki seri. Tüp şeklinde olan bu farlara daha önce çok fazla fırsat verdiğimi söyleyemem ama son zamanlarda pembeli morlu makyajı daha çok sevdiğimden kullanmaya başladım.Bu arada benim elimde bulunan renkler açık pembe ve açık mor şeklinde. İçerisinde hafif bir sim bulunduruyor. 05 ve 07 şeklinde numaralandırılmış.



Farların tüp şeklinde olması kolay bir şekilde almanızı sağlıyor bence. Ama farların sürümü konusunda sorun yaşıyorum diyebilirim. rengini tam veremiyorum sürerken. Elimle sürmeye çalıştığımda rengi elimde kalıyor kremi göz kapaklarıma gidiyor adeta. Onun için biraz zorluk yaşadım.




Kalıcılık konusunda ise başarılı bir ürün. Sabah yaptığım makyaj akşama kadar kalıyor. Ayrıca sürerken ya da makyajın üstünden saatler geçtikten sonra topaklanma yapmıyor.


 
Bunlar benim makyajımdaki hali :) Umarım size yansıtabilmşimdie ve umarım beğenmişsinizdir. :)

Herkese mutlu hafta sonlarıııı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder