21 Aralık 2014 Pazar

Nivea Suya Dayanıklı Göz Makyaj Temizleyicisi

Herkese merhaba! :) bildiğiniz gibi hala kendime bir çizgi çizmiş ve o doğrultuda blog yazabilmiş değilim. maalesef şu şu günlerde yazacağım dediğimde o gün kendime başka bir iş çıkartıyorum ve blog yazılarım hep erteleniyor. Bu durumun en önemli sebeplerinden biri de fotoğraf çekme konusunda sıkıntı yaşıyorum. yazılarım tam olsa bile fotoğraf eksikliği yüzünden yayınlayamıyorum beklemeye bırakıyorum. 

Neyse gelelim biz asıl konumuza. Bugün Nivea'nın suya dayanıklı göz makyajı temizleyicisi hakkındaki görüşlerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Bildiğiniz gibi makyaj temizleme konusu cilt sağlığımız açısından büyük bir önem taşıyor. Ayrıca makyajla uyumak gece hem yastıklarımızı rezil bir hale getiriyor hem de sabah kalktığımızda akmış rimeller kaymış linerlarla canavar gibi görünmemize neden oluyor :) Bu sebeple uyumadan önce makyajımızı temizleyerek gerekli cilt bakımlarımızı yapmamız hem sağlığımız hem de görüntümüz için önemli. Ben uzunca bir süredir Nivea'nın göz makyajı temizleyicisini kullanıyorum ve açıkcası kendisinden pek memnun değilim.

                                         

1. Kendisi fazlasıyla gözümü yakıyor. göz kapaklarımı ne kadar sıkı kapasam da açtığımda uzunca bir süre gözleim yanıyor.

2. Temizleme konusunda büyük bir başarıya maalesef sahip değil. Bir parça pamuğa döküp gözlerimi onunla temizlemeye çalışıyorum ya da elime alıp yüzümü yıkamaya çalışıyorum ama ikisinde de güzel bir sonuç elde edemedim. Gözümün etrafı ve kirpik diplerim siyah makyaj kalıntılarıyla dolu oluyor temizleme işlemi bittiğinde :(

Henüz bitmedi ama bittiğinde bir daha alacağımı pek sanmadığım bir ürün oldu maalesef.
Eğer bu konuda önerileriniz varsa kesinlikle dinlemeye açığım paylaşabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder