13 Haziran 2015 Cumartesi

Yaşasın kazanılan çekilişler

Herkese merhaba bugün sevgili Layseerl’in 
bana yolladığı hediyelerin yazısını yazıyorum size tekrar teşekkür ederim kendisin
 İlk hediyemiz rival de Young  xxl Volume mascara. Gözlük kullandığım için pek maskara insanı değilim maalesef çünkü kirpiklerim uzun ve camda leke yapıyor ayrıca cama çarpan kirpiklerdeki rimeller dökülme yapıyor ve hiç sevmediğim bir olay! Ama tabii ki hediye söz konusu olunca bol bol denendi incelendi J Bence günlük kullanım için gayet ideal bir maskara çünkü orta boyutta uzatma ve hacim verme kapasitesine sahip. Ayrıca cama çarpıp dökülme yapmadığı için de sevdim ben kendisiniJ



İkinci hediyemiz rival de loop far paleti J kahve tonlarını kendime yakıştırmıyorum genelde daha açık tonları ya da pembe tonlarını kullanıyorum makyajlarımda ama herkesin bol bol kullanması sebebiyle sürekli özenip kahve tonlarında ürünler alıyorum J Maalesef bu elimin pek gideceği bir ürün değil çünkü pigmentasyonu çok zayıf rengi çıkartmak içiin baya bir uğraşmak gerekiyor L kalıcılık konusundaysa orta başarıda diyebiliriz sanırım.




Diğer bir hediye ise mediwell dudak bakım kremi. Öncelikle kokusuna bayıldım! Küçükken yediğimiz karışık lolipoplar gibi kokuyor J Nemlendirmesi başarılı fakat kutuda olup parmakla sürme işlemi uzun tırnak kullananlar için pek hoş bir şey değil. Ben de uzun tırnak seven biri olarak çok kullanışlı bulmadım bu ürünü.
 




Son olarak da Purederm’in Snail Age Regenerating Multi-Step Treatment  3D Facial Maskesi var. Tek kelimeyle Ba-yıl-dım! Şimdiye kadar kullandığım en güzel maskelerden diyebilirim. Cildi çok güzel nemlendiriyor ve uzun süre geçmiyor bu his. İki gündür bebek gibi yumuşak bir ciltle dolaşıyorum :D



Tüm bu güzel hediyeler için tekrar teşekkür ederim J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder