5 Ağustos 2015 Çarşamba

Herbaderm Vücut Beyazlatıcı Krem

Herkese günaydııııın :) Havalar ısındı yaz geldi herkes bir mutlu bi enerjik aman ne güzel! :) Madem havalar ısındı yaz geldi öyleyse bikini hazırlıklarına iyice hız vermemiz gerek :) Ben de bunun için sizlere Herbaderm Vücut Beyazlatıcı Krem'i tanıtmak istedim.


Yazın gerek bikiniler mayolar olsun gerek kısa kollu askılı kıyafetler yada kısacık etekler giyecekler için  koyulaşmış diz/dirsek, koltuk altı, bikini bölgesi tam bir kabus sebebi olabiliyor maalesef. Aslında böyle bir giriş yapıp hepinize umut verdiğimin farkındayım fakat ben bu üründen hiç memnun kalmadım :( Daha doğrusu bir verim alamadım :(

Ürünü günde iki kez sabah ve akşam olarak düzenli kullanmak gerekiyor. Genelde hiçbir şeyi düzenli kullanamayan ben gayet büyük bir hevesle uzun süre düzenli kulandım. Fakat bir renk değişikliği bulamadım tenimde :(

Hoş bir çiçek kokusuna sahip olan kremin yapısını da çok sevdim diyemem. Y
apışkan bir his bırakıyor ciltte ve bu durum gün içersinde sizleri rahatsız edebilir.

Bu konuda bana vereceğiniz güzel bir öneriniz varsa beklemedeyim :) Ayrıca araştırmalarıma devam edip gelişmelerden sizleri de haberdar edeceğim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder